Hrek : Tertken kt Kawasaki, kt Honda s egy Suzuki krosszgp |
Tertken kt Kawasaki, kt Honda s egy Suzuki krosszgp
Hrforrsbl szerkesztve 2007.02.08. 20:37
A Motocross Action tengerentli szaklap tesztpiltinak (pedig nem nyeretlen kezdkrl van sz) egybefgg vlasza alapjn, Ricky Carmichael kttem motorjait vlasztottk a legborzasztbb gyri off-road gpeknek. RC ngy korbbi bajnoksgot nyert versenygpt is kiprblhatta a piacvezet amerikai szakorgnum: Ricky els profi gpe a ’97-es Kawasaki KX 125-s, a ’98 kis KX, amivel els szuperkrossz-bajnoksgt nyerte, a 2003-as Honda CR 250-es vasparipa, valamint RC els ngytemje, a CRF 450-es is az MXA tesztpiltjnak, Willy Musgrave kezei kz kerlt.
Musgrave gy emlkszik vissza motorok nyjtotta lmnyre: „A legszrnybb krosszmotorok, amivel valaha is dolgom volt, Ricky ngy ltalunk tesztelt gpe kzl hrom volt. A ’97-es Kawasakinak semmi ereje nem volt, a ’98-as KX pedig olyan volt, mint a lrgs, de egyszeren irnythatatlan egy „mezei” krosszos szmra, a 2003-as CR 250-esen sehogy nem talltam a helyem. Alacsonyan volt a kormny, a rugstagok tl rvidek s kemnyek voltak, a motor erejt egyszeren lehetetlen volt tvinni a talajra, mindig ki akart trni a kezeim kzl. Semmi ktsg, hogy Ricky szmra kivl versenymotorok voltak, de egy gyengbb kpessg krosszos nem tudott volna mg csak futamot sem nyerni velk. A 2004-es ngytem CRF 450-en mr sokkal megbocstbb volt.”
A legkezesebb rosszmotor Travis Pastrana 2003-as vjrat RM 250-es Suzukija lett a teszterek szavazatai alapjn.
|